Walcz,wygrywaj, bądź najlepszy.
Nowy Gracz
Imię : Shun
Nazwisko : Kazami
Wiek : 11
Kasa : 2650 $
Domena : Ventus
Bakugany : Ingram (400)
Bakugan Pułapka :
Ventus Hylash (350)
KARTY SUPER MOCY :
INGRAM
1.Siła Wiatru - Lśniące Cięcie: Przenosi 200 punktów z mocy przeciwnika do mocy Ingram
2.Siła Wiatru - Szybujący Strzał: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi.
3.Echo Cienia: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy.
4.Podział Cienia: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów i dodaje 200 do Ingram.
5.Pancerne Zwycięstwo: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i przez chwile zatrzymuje atak przeciwnika.
6.Podwójny Kieł Jadowity Ostrzał: Ingram i Hylash łaczą swoją moc oraz razem zyskują 200 punktów.
7.Nieustający Taniec Pozycja Feniksa: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy.
8.Pancerna Kopuła: Dodaje 200 poziomu mocy Ingram i przez chwile zatrzymuje atak przeciwnika
HYLASH
1 Podwójny Kieł, Jadowity Ostrzał: Hylash i Ingram łączą swoją moc i osobno zyskują 200 punktów mocy.
2 Grzmiący Strzał: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Hylash.
3 Siła Pioruna, Lśniące Cięcie: Dodaje 200 punktów mocy Hylash.
4 Piorun Pazura, Pozycja Keganui: Anuluje supermoce przeciwnika przeciwnika.
KARTY OTWARCIA :
Reaktor-Dodaje 200 pkt twojemu bakuganowi jeśli przeciwnik ma tą samom domene razem dostajecie 200 pkt
Poziom Niżej-zabier przeciwnemu bakuganowi 100 pkt Karta domeny-zwiększa moc wszystkich bakuganów z danej domeny o 100 pkt.
Dodatkowa moc - odsyła wrogiego bakugana do ręki przeciwnika
Siła Ventusa - dodaje 150 punktów bakuganom Ventusa
Zamiana Mocy-zamienia moc bakuganów
Reaktywacja - za każdego bakugana znajdującego się na całym polu bitwy, twój bakugan dostaje 100 punktów
Offline