Walcz,wygrywaj, bądź najlepszy.
Cesarz
1 Kwazar Wybuchu: Przywraca początkowy poziom mocy przeciwnika, i daje 300 punktów mocy Heliosowi MK2.
2 Działo mocy Chaosu: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.
3 Działo wzrostu Chaosu : Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2.
4 Smocza Pięść: Dodaje 600 punktów mocy Heliosowi MK2.
5 Działo Zaćmienia: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2.
6 FARBAS EM: Naprawia wszystkie szkody wyrządzone Heliosowi MK2 i jeśli ma mniejszy poziom mocy od przeciwnika to wyrównuje poziomy mocy.
7 FARBAS RX: Anuluje kartę otwarcia, i anuluje wszystkie supermoce które zostały aktywowane.
8 FARBAS D2: Wyrównuje poziom mocy Heliosa MK2 z poziomem mocy przeciwnika, anuluje supermoce przeciwnika, i staje się odporny na wszystkie umiejętności, które są aktywne w tym czasie.
9 Działo Raganroka (Laguna Rock Cannon/Rang Rock Cannon/Quanark Cannon): Przenosi 600 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2.
10 Hiper Działo Chaosu: Anuluje kartę otwarcia przeciwnika, i przenosi 600 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2.
11 Tarcza Czeluści: Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do wybranego bakugana.
12 Wirujący Impuls: Zabiera 500 punktów mocy przeciwnikowi.
13 Wyładowanie: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2.
14 Przeładowanie: Wyrównuje poziom mocy Heliosa MK2 z poziomem mocy przeciwnika.
CENA ZA KARTĘ 100 $
Offline